Katarzyna Piankowska
CEO - Chief Executive Officer
DYPLOMY
- Psychologia – jednolite studia magisterskie – SWPS Sopot – w trakcie
- Psychologia kliniczna – studia podyplomowe Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
- Psychologiczne wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży z trudnościami – studia podyplomowe Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
- Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) – studia podyplomowe Akademia Nauk Stosowanych Lublin
- Zarządzanie oświatą z elementami coachingu– studia podyplomowe Elbląska Uczelnia Humanistyczno – Ekonomiczna.
- Bibliotekoznawstwo– studia podyplomowe Uniwersytet Gdański
- Magister filologii polskiej, specjalność nauczycielska– Uniwersytet Gdański.
CZŁONEK POLSKIEGO STOWARZYSZENIA TERAPEUTÓW I TRENERÓW BIOFEEDBACK NR 17/2022/6
CZŁONEK POLSKIEGO STOWARZYSZENIA TERAPEUTÓW INTEGRACJI SENSORYCZNEJ PSTIS NR 5269
CERTYFIKATY
- ADOS-2 (AUTISM DIAGNOSTIC OBSERVATION SCHEDULE 2 nd EDITION) – uprawnienia do korzystania z narzędzia w praktyce klinicznej – SPECTRUM ASC-MED
- ADOS-2 KALIBRACJA – warsztat z zakresu kodowania – Fundacja JIM Autyzm Help – Łódź 2023
- ADI-R – zrewidowany wywiad do diagnozy klinicznej – nadający kwalifikacje do wykorzystywania narzędzia ADI-R (Autism Diagnostic Interview-Revised) w praktyce klinicznej – Fundacja JIM Autyzm Help – Łódź 2023
- ACIA – narzędzie wspierające diagnozę kliniczną spektrum autyzmu u osób dorosłych – nadający kwalifikacje do wykorzystywania narzędzia ACIA (Autism Clinical Interview for Adults) w praktyce klinicznej – Fundacja JIM Autyzm Help – Łódź 2024
- PSYCHOMETRIA – Polskie Towarzystwo Psychologiczne PTP – 2023 nr certyfikatu 59/2023
- ASRS – szkolenie certyfikacyjne uprawniające do nabywania i stosowania metody z kategorii B2 – Zestaw Kwestionariuszy do diagnozy spektrum autyzmu ASRS – Polskie Towarzystwo Psychologiczne PTP – 2024
- CONNERS 3 – szkolenie certyfikacyjne uprawniające do nabywania i stosowania metody z kategorii B2 – Zestaw Kwestionariuszy do diagnozy ADHD i zaburzeń współwystępujących CONNERS 3 – Polskie Towarzystwo Psychologiczne PTP – 2024
- MOXO – wsparcie diagnozy i terapii przy pomocy komputerowego testu Moxo – Żory 2024
- Praktyk Metody Tomatisa® (poziom 1) Stosowanie Metody Tomatisa® – Warszawa 2024
- tDCS INNOWACYJNA METODA NEUROMODULACJI – Bio Med Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii Robert Kozłowski, Wrocław.
- KATIS – uprawnienia do używania Komputerowego Asystenta Terapii Integracji Sensorycznej oraz kwalifikacje do diagnozowania i programowania terapii zaburzeń integracji sensorycznej dzieci w wieku 12 m. ż. do 4 lat z wykorzystaniem systemu KATIS
- Integracja Sensoryczna– certyfikowany diagnosta w zakresie Baterii Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej – PSTIS Warszawa 2021 nr uprawnień 0104
- Integracja Sensoryczna – dwustopniowy kurs w wymiarze 188 godz. – nadający uprawnienia terapeuty Integracji Sensorycznej wg A. J. Ayres oraz kwalifikacje do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii – Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej SI – Warszawa – uprawnienia Nr 5269
- Terapia Metodą Warnkego. Trening słuchowy, wzrokowy i motoryczny – uprawniający do prowadzenia diagnozy i treningu funkcji podstawowych z wykorzystaniem Metody Warnkego w pełnym zakresie – Bio Med Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii Robert Kozłowski, Wrocław.
- Teoria i praktyka EEG Biofeedback– szkolenie I stopnia – zgodny z wytycznymi Biofeedback Certification International Alliance – Warszawa, Centrum Rozwoju Biofeedback, ISO 9001:2015
- Analiza ilościowego zapisu EEG/QEEG – szkolenie II stopnia – Warszawa, Centrum Rozwoju Biofeedback, ISO 9001:2015
- Protokoły wielomodalne – szkolenie II stopnia – Warszawa, Centrum Rozwoju Biofeedback, ISO 9001:2015
- Zaawansowane protokoły neurofeedback – szkolenie II stopnia – Warszawa, Centrum Rozwoju Biofeedback,ISO 9001:2015
- KOZE – uprawnienia do wykorzystywania narzędzia Karty Oceny Zachowania i Emocji do diagnozy dzieci od 1. miesiąca do 16. roku życia – Gliwice 2022
- KORP Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego Dziecka do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca życia do 9 roku życia – uprawnienia do diagnozy w pełnym zakresie – Gliwice 2022
- KORP-PT – Programy terapii dla dzieci w wieku od 1 miesiąca do końca 9 roku życia z użyciem programu KomKod – Gliwice 2022
- KOJR – Karty Oceny Jakości Rozwoju dla dzieci w wieku od 1 miesiąca do końca 15 roku życia z użyciem programu KomKod – Gliwice 2024
- METODA STRUKTURALNA – uprawnienia do wykorzystywania Metody Strukturalnej do nauki czytania i pisania oraz przeprowadzenia diagnozy czytania i pisania narzędziem diagnostycznym KOCP (Kartami Oceny Czytania i Pisania) – Gliwice 2022
- Terapia Ręki w teorii Integracji Sensorycznej – Zbigniew Przyrowski – Sensum Mobile Warszawa
- Integracja Sensoryczna a ADHD – Zbigniew Przyrowski – Sensum Mobile Warszawa
- Kurs I stopnia w zakresie terapii integracji sensorycznej – Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej – Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej PSTIS
- Terapia ręki I i II stopnia– certyfikat uprawniający do diagnozy i prowadzenia zajęć terapeutycznych z terapii ręki – Poznań, Soyer Centrum Szkoleniowe.
- Sensomotoryka– certyfikat uprawniający do diagnozy, planowania i prowadzenia kompleksowej terapii sensomotorycznej, Bio Med Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii Robert Kozłowski, Wrocław.
- Trening umiejętności społecznych (TUS)– certyfikat uprawniający do prowadzenia zajęć z Treningu Umiejętności Społecznych – Warszawa, Soyer Centrum Szkoleniowe.
WYBRANE SZKOLENIA I KURSY
- VB-MAPP – Diagnoza funkcjonalna osób, których rozwój odbiega od typowego – Fundacja JIM Autyzm Help – Łódź 2023
- DIAGNOSTYKA ZABURZEŃ ZE SPEKTRUM AUTYZMU U DZIEWCZYNEK, KOBIET ORAZ OSÓB SOCJALIZOWANYCH DO ROLI KOBIETY – Fundacja JIM Autyzm Help – Łódź 2023
- COACHING ADHD: Skuteczne strategie wsparcia – Fundacja JIM Autyzm Help – 2024
- Lęk w spektrum autyzmu – Cognitus 2023
- Trening zastępowania agresji – Cognitus 2023
- ICD-11 i nowe ujęcie spektrum autyzmu – Cognitus 2023
- ECHOLALIA – przegląd badań i procedur dotyczących radzenia sobie z echolalią właściwą i odroczoną – PSTiS Warszawa
- RUCHY OCZU. Teoria, diagnoza, terapia – Akademia Ćwiczę Oko, Kalisz 2022
- OCZOPLĄS – Akademia Ćwiczę Oko, Kalisz 2022
- Certyfikat nr AW 501/09/21 – Akademia Coachingu – cel szkolenia: zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia coachingu z klientem– Poznań 2021
- Trójstopniowy kurs doskonalący z zakresu terapii behawioralnej osób z autyzmem– Gdańsk, Stowarzyszenie Pomocy Osobom Autystycznym.
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka– stymulacja zmysłowa.
- Terapia neurobiologiczna dla początkujących– Centrum Metody Krakowskiej – prof. dr hab. Jagoda Cieszyńska – Gdańsk
- Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania – Centrum Metody Krakowskiej, Sławka Orłowska – Popek
- SENSOMOTORYKA A INTEGRACJA SENSORYCZNA– co je łączy w pracy terapeutycznej? – BioMed Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii Robert Kozłowski, Wrocław
- ADHD – Zabawy i ćwiczenia dla dzieci z nadpobudliwością psychoruchową w przedszkolu i szkole.
- PRZEBODŹCOWANIE – Praca z dzieckiem przestymulowanym i przeciążonym sensorycznie.
- Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (dysleksja, dysgrafia, dysortografia),
- Trening komunikacji i pracy w grupie
- Rozwiązywanie konfliktów w szkole z wykorzystaniem negocjacji i mediacji
- Kształcenie umiejętności czytania i pisania w szkole podstawowej i gimnazjum
- Nauczanie skuteczne, ciekawe i twórcze