Specjaliści

mgr Magdalena Brodnicka – nauczycielka wychowania wczesnoszkolnego, z ponad 10-lenim doświadczeniem w pracy w przedszkolu; nauczycielka wspomagająca dziecka z niepełnosprawnością; logopedka; terapeutka integracji sensorycznej (PSTIS nr uprawnień 5537)

WYBRANE DYPLOMY I SZKOLENIA

  • podyplomowe studia logopedyczne – Uniwersytet Gdański
  • dwustopniowy kurs w wymiarze 196 godz. nadający uprawnienia terapeuty integracji sensorycznej oraz diagnosty uprawnionego do diagnozowania Baterią Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej, planowania i prowadzenia terapii – Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej PSTIS Warszawa
  • kurs 1 stopnia PSTIS – Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej – Warszawa
  • Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania – Centrum Metody Krakowskiej
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)
  • Metody Kolorowych Dźwięków w Przedszkolu – PROFEDU
mgr Ewa Makowska – jest psychologiem, psychotraumatologiem, terapeutką, pedagogiem i coachem. Od około 30 lat zajmuje się tematyką psychologii klinicznej, pedagogiki społecznej, komunikacji interpersonalnej, neurolingwistycznego programowania (NLP) oraz coachingu.

Praca jest jej pasją, radością i wielkim wyzwaniem. Pani Ewa swoje doświadczenie i wiedzę chce przekazać innym, pomagając im odnaleźć drogę do samego siebie.

Pracuje z osobami w kryzysie psychicznym, z osobami doświadczającymi depresji, bezsenności, zaburzeń lękowych, żałoby, straty; wspiera osoby        w sytuacjach okołorozwodowych. Zaprasza do siebie także osoby, których celem jest samorozwój, poprawa samooceny czy relacji z innymi. P. Ewa w swojej pracy skupia się przede wszystkim na potrzebach oraz indywidualnych zasobach, które posiada każdy człowiek.

Pracuje w nurcie terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, wykorzystuje elementy terapii koherencji,  poznawczo-behawioralnej oraz systemowej.

Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązanych.

tel. 728-484-960

 

 

mgr Aleksandra Brzozowska – zajmuje się japońskim masażem twarzy Kobido Up. Ukończyła m.in. studia logopedyczne na Uniwersytecie Gdańskim, kurs japońskiego masażu twarzy Kobido Up oraz face – tapingu (oklejania taśmami kinezjologicznymi). Szkolenie obejmowało zagadnienia liftingu, akupresury, drenażu limfatycznego i masażu relaksacyjnego twarzy. PonadtoP. Ola  uzyskała kwalifikacje Kobido Up Masterclass oraz z zakresu masażu transbukalnego (wewnątrz jamy ustnej). Dzięki temu szkoleniu zdobyła nowe, efektywne narzędzia do pracy z tkanką twarzy, szyi i dekoltu, poszerzyła wiedzę, dotyczącą pozytywnego wpływu na bruksizm oraz rozluźnianie wszelkich niepotrzebnych napięć, w obrębie twarzy i głowy. P. Ola uczestniczyła również w szkoleniu z klawiterapii wg dr Ferdynanda Barbasiewicza.

Przed p. Aleksandrą, jeszcze w tym roku, szkolenie terapeuty miofunkcjonalnego wg metody Anity Kittel oraz diagnozy i terapii wad wymowy w ujęciu Strategicznej Metody Usprawniania Realizacji Fonemów wraz z Fizjologiczną Terapią Miofunkcjonalną wg prof. Danuty Pluty – Wojciechowskiej, a także masażu logopedycznego.

Masaże Kobido Up p. Ola traktuje nie tylko jako sposób na poprawę wizerunku fizycznego Klienta, ale też  jako czas relaksacji, podczas którego tworzone są dogodne warunki do bycia w łączności z samym sobą, w odpoczynku i regeneracji.

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z p. Olą, tel. 502-205-669

 

Konsultacje z dietetykiem/psychodietetykiem
mgr Klaudia Kraska-Kubicka 

Pani Klaudia jest dietetykiem z wykształcenia i pasji. Ukończyła studia na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym uzyskując tytuł magistra dietetyki. Od początku swojej edukacji interesowała się psychologicznymi aspektami nadmiernej masy ciała oraz żywieniem dzieci. Swoją pracę magisterską poświęciła m.in. tematowi niejadków. Uczestniczyła w licznych kursach i szkoleniach z psychologii dla dietetyków. Swoje kilkuletnie doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w prywatnych poradniach dietetycznych. Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych z psychodietetyki. W swojej pracy stawia na profesjonalizm i dopasowanie narzędzi pracy do indywidualnych potrzeb klienta. Pomaga dorosłym oraz dzieciom z problemami żywieniowymi. Oferuje również spotkania rodzinne z dietetykiem – zmiana nawyków żywieniowych bardzo często dotyczy więcej niż jednego domownika. Prowadzi edukację żywieniową, jako zajęcia dla dzieci oraz szkolenia dla rodziców i nauczycieli.

Prywatnie jest mamą dwóch córek, miłośniczką roweru i makaronu oraz czynnym instruktorem Hufca ZHP Tczew.

Oferta:
Konsultacje dietetyczne dla dzieci i dorosłych
Spotkania rodzinne z dietetykiem
Analiza składu masy ciała (BIA)
Analiza ilościowa sposobu żywienia
Plany i strategie żywieniowe
Warsztaty dla rodziców i spotkania edukacyjne dla dzieci

Prosimy o kontakt bezpośredni z p. Klaudią Kraską – Kubicką

tel.509-622-054

mgr Klaudia Kaszubowska – dietetyk kliniczny.

Ukończyła studia magisterskie na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym.

Stale rozwija się i poszerza swoją wiedzę, biorąc udział w dodatkowych szkoleniach i konferencjach. Ukończyła m.in. szkolenie SOIT School of Insulinresistance Therapy i uzyskała certyfikat Specjalisty Przyjaznego Insulinoopornym.

Dietetyka jest obecna w życiu p. Klaudii nie tylko zawodowo, ale również prywatnie, ponieważ żyje z cukrzycą typu 1.

Choć studia dietetyczne dały p. Klaudii solidną podstawę wiedzy o fizjologii człowieka, chorobach i wpływie żywienia na organizm, to dopiero codzienne życie z cukrzycą pozwoliło jej spojrzeć z szerszej perspektywy, a wręcz przekonać się na własnej skórze, z czym to się je.

Dzięki temu podopieczni p. Klaudii mogą mieć pewność, że będzie nad nimi czuwała osoba, która ma odpowiednie kwalifikacje, ale również wieloletnie doświadczenie łączące perspektywę dietetyka i pacjenta.

P. Klaudia zajmuje się szeroko pojętymi zaburzeniami gospodarki węglowodanowej i hormonalnej oraz problemami metabolicznymi. Jej praca dyplomowa dotyczyła ekspozycji żywieniowej na związki endokrynnie czynne u kobiet z zespołem policystycznych jajników (PCOS).

P. Klaudia pomaga m.in. pacjentom z insulinoopornością, stanem przedcukrzycowym, cukrzycą, cukrzycą ciążową, zespołem policystycznych jajników (PCOS), zaburzeniami miesiączkowania, zaburzeniami lipidowymi oraz nadwagą.  Do każdego pacjenta podchodzi indywidualnie. Stara się, by współpraca była nakierowana na edukację żywieniową i rozwiązania, które będą dla pacjenta w danym momencie osiągalne, realne do wdrożenia oraz dostosowane do jego stylu życia, możliwości i zasobów.

Prosimy o kontakt bezpośredni z p. Klaudią Kaszubowską 

tel. 697-667-966

 

Pani mgr Katarzyna Puszczewicz-Maliushytska oraz Pani mgr Michalina Kajdzik prowadzą konsultacje z rodzicami, terapię z dziećmi i młodzieżą zmagającą się z trudnościami emocjonalnymi; zajęcia grupowe TUS, terapeutyczne dla dzieci z „ADHD” oraz grupę terapeutyczną dla młodzieży. W celu umówienia wizyty prosimy o kontakt telefoniczny:

p. Katarzyna – tel. 880-255-965

p. Michalina – tel. 571-940-207

mgr Katarzyna Puszczewicz- Maliushytska – psycholog, terapeuta dziecięcy, trener TUS oraz Biofeedback. Posiada kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu grup terapeutycznych  i warsztatowych dla dzieci i młodzieży. W 2010 roku ukończyła studia na Uniwersytecie SWPS w Sopocie, uzyskując tytuł psychologa. Następnie poszerzyła swoją wiedzę o studia  podyplomowe – psychologia kliniczna. na Uniwersytecie Medycznym. Uprawnienia do pracy z dziećmi i młodzieżą uzyskała poprzez studia podyplomowe o kierunku przygotowanie pedagogiczne. Doświadczenie zawodowe zdobyła poprzez pracę w Środowiskowych Domach Samopomocy. Przez 5 lat związana z Poradnią dla Osób z Autyzmem w Gdańsku, gdzie zdobywała doświadczenie prowadząc terapię dzieci z autyzmem. Od 2016 roku związana z Poradnią Psychologiczno- Pedagogiczną oraz Przedszkolem Integracyjnym w Starogardzie Gdańskim. Pani Kasia pracuje także jako psycholog prowadząc terapię w Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży. Posiada uprawnienia do przeprowadzenia diagnozy poziomu rozwoju poznawczego dzieci i młodzieży. Systematycznie uczestniczy w konferencjach i sympozjach naukowych. Swoja wiedzę i umiejętności stale poszerza o dodatkowe kursy i szkolenia. Posiada kurs doskonalący do pracy z dziećmi Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, trzystopniowy kurs doskonalący „Terapia Dzieci z Autyzmem”, „Wprowadzenie do pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą w nurcie poznawczym”, „Terapia dzieci lękowych”, „Terapia mutyzmu selektywnego w podejściu poznawczo- behawioralnym”, „Symptomy wykorzystywania seksualnego a zachowania seksualne dzieci i młodzieży. Kurs dla profesjonalistów, ” 15 kroków w metodzie Kids Skills”, szkolenie” Metoda Dobrego Startu”, „Szkoła dla rodziców i wychowawców cz. I”, „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”. Ukończyła szkolenie  „Terapia Biofeedback EEG (Neurofeedback EEG) oraz analiza QEEG w zastosowaniach klinicznych”, dzięki temu uzyskała tytuł trenera Biofeedback I stopnia.

mgr Michalina Kajdzik – psycholog, terapeuta dziecięcy, trener TUS oraz metod EEG i RSA Biofeedback Posiada szerokie kompetencje w prowadzeniu grup terapeutycznych i rozwojowych. Swoje doświadczenie zdobyła pracując m.in. w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz w starogardzkich przedszkolach. Od 2017 roku związana z Centrum Pomocy Dzieciom Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, gdzie pracuje jako psycholog-terapeuta. Pani Michalina jest także koordynatorem Ośrodka Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży. Uczestniczyła w licznych kursach i szkoleniach w Polsce i za granicą w zakresie diagnozy i terapii dzieci i młodzieży, a także wspierania kompetencji wychowawczych rodziców m.in. Szkoła dla Rodziców. Ukończyła 3-stopniowy kurs terapii dzieci z mutyzmem. Swoje wykształcenie zdobywała podczas magisterskich studiów psychologicznych na Uniwersytecie Opolskim i Gdańskim, posiada przygotowanie pedagogiczne zdobyte podczas studiów podyplomowych oraz uprawnienia do prowadzenia WWR zdobyte na studiach podyplomowych „Wczesne wspomaganie, edukacja i terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju (zwłaszcza autyzm i  Zespół Aspergera).