Specjaliści

mgr Roksana Cegłowska – psycholog oraz trener TUS dla dzieci i osób dorosłych oraz dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Jest również certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej oraz edukatorem seksualnym. Obecnie kończy  studia o kierunku Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika), autyzmem oraz zespołem Aspergera.

Obecnie spełnia się jako psycholog przedszkolny, trener TUS oraz certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej.

Praca z dziećmi pozwala p. Roksanie wykazywać się kreatywnością i zaangażowaniem. Każdy nawet najmniejszy sukces osiągnięty przez  podopiecznych daje je motywację do dalszej pracy.

 

 

 

 

mgr Anna Kruszyńska

Pedagog, terapeutka pedagogiczna, certyfikowana terapeutka integracji sensorycznej oraz animatorka kultury. Od wielu lat z zaangażowaniem wspiera rozwój dzieci – zarówno w obszarze edukacyjnym, jak i emocjonalnym. Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika w specjalności terapia pedagogiczna z socjoterapią. Jest nauczycielką edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a swoje doświadczenie poszerzała również jako nauczyciel wspomagający w przedszkolu, co pozwoliło jej jeszcze lepiej poznawać i rozumieć potrzeby najmłodszych, w tym dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Na co dzień prowadzi terapię pedagogiczną oraz zajęcia integracji sensorycznej, wspierając dzieci w przezwyciężaniu trudności, rozwijaniu ich potencjału i budowaniu mocnych stron.

Z pasji jest animatorką kultury oraz organizatorką wydarzeń artystycznych dla dzieci i młodzieży. W swojej pracy kieruje się przekonaniem, że kontakt ze sztuką i twórczą aktywnością sprzyja wszechstronnemu rozwojowi, wspiera kompetencje społeczne, emocjonalne i poznawcze, a także buduje pewność siebie u młodych ludzi. Jej warsztat terapeutyczny obejmuje szerokie przygotowanie, zdobyte m.in. podczas kursu Integracji Sensorycznej wg Jean Ayres – trójmodułowego szkolenia teoretyczno-praktycznego w Stowarzyszeniu Terapeutów Neurorozwojowych, a także podczas kursów z zakresu terapii ręki, diagnozy i masażu oraz integracji sensorycznej w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. P. Anna Kruszyńska łączy w swojej pracy wiedzę, doświadczenie i ciepło w relacji z dzieckiem. Jej celem jest nie tylko wspieranie rozwoju umiejętności, lecz także wzmacnianie poczucia bezpieczeństwa i wiary we własne możliwości u każdego dziecka.

mgr Ewelina Smukała

jest nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego z doświadczeniem zawodowym, a także nauczycielem współorganizującym proces kształcenia. Posiada kwalifikacje pedagogiczne oraz uprawnienia terapeutyczne, w tym certyfikat terapeuty integracji sensorycznej. Ukończyła studia magisterskie z pedagogiki rewalidacyjnej z wczesnym wspomaganiem rozwoju na Ateneum Szkole Wyższej w Gdańsku, a także studia podyplomowe z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na tej samej uczelni. Swoje kompetencje zawodowe rozwijała, uczestnicząc w specjalistycznych kursach i szkoleniach, takich jak kursy I, II i III stopnia na terapeutę integracji sensorycznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ODITIS. Zdobyła również kwalifikacje w zakresie Metody Dobrego Startu, a także Odimiennej Metody Nauki Czytania według koncepcji dr Ireny Majchrzak. Pogłębiała wiedzę i umiejętności w zakresie pedagogiki freblowskiej, ucząc się jej praktycznego wykorzystania w edukacji przedszkolnej. Dodatkowo uczestniczyła w szkoleniach z zakresu edukacji matematycznej dzieci w wieku przedszkolnym według koncepcji prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, obejmujących część pierwszą i drugą. Dzięki temu dysponuje szerokim warsztatem dydaktycznym i terapeutycznym, który umożliwia jej kompleksowe wspieranie rozwoju dzieci oraz dostosowywanie metod pracy do ich indywidualnych potrzeb.

 

 

 

mgr psychologii Ewa Makowska – jest psychologiem, psychotraumatologiem, terapeutką, pedagogiem i coachem. Od około 30 lat zajmuje się tematyką psychologii klinicznej, pedagogiki społecznej, komunikacji interpersonalnej, neurolingwistycznego programowania (NLP) oraz coachingu.

Praca jest jej pasją, radością i wielkim wyzwaniem. Pani Ewa swoje doświadczenie i wiedzę chce przekazać innym, pomagając im odnaleźć drogę do samego siebie.

Pracuje z osobami w kryzysie psychicznym, z osobami doświadczającymi depresji, bezsenności, zaburzeń lękowych, żałoby, straty; wspiera osoby        w sytuacjach okołorozwodowych. Zaprasza do siebie także osoby, których celem jest samorozwój, poprawa samooceny czy relacji z innymi. P. Ewa w swojej pracy skupia się przede wszystkim na potrzebach oraz indywidualnych zasobach, które posiada każdy człowiek.

Pracuje w nurcie terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, wykorzystuje elementy terapii koherencji,  poznawczo-behawioralnej oraz systemowej.

Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązanych.

tel. 728-484-960

mgr psychologii Alina Grabowska

Pani Alina jest psychologiem dzieci i dorosłych, trenerem umiejętności społecznych (TUS) oraz terapeutą zajęciowym. Aktualnie rozpoczęła także kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Z  zaangażowaniem i empatią służy wsparciem rodzicom i dzieciom, którzy borykają się z trudnościami emocjonalnymi, problemami zachowania oraz wyzwaniami relacyjnymi w rodzinie i otoczeniu społecznym. Jej podejście terapeutyczne opiera się na holistycznym spojrzeniu na jednostkę, uwzględniając aspekty zdrowia fizycznego, indywidualne cechy oraz kontekst rodzinny.  Elastycznie dostosowuje propozycje rozwiązań, starając się indywidualnie odpowiadać na potrzeby każdego pacjenta. Posiadając rozległe doświadczenie w pracy terapeutycznej, pani Alina wspierała osoby w różnym wieku i z różnorodnymi wyzwaniami, w tym z zaburzeniami psychicznymi, przeciążeniem stresem, chorobami somatycznymi, zaburzeniami poznawczymi oraz neurologicznymi.  Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała podczas stażu w szpitalu psychiatrycznym, pracy w domu pomocy społecznej, dziennym domu opieki, przedszkolu terapeutycznym, szkole podstawowej. Ostatnio jej praktyka skupiła się na specjalistycznej pomocy dzieciom ze spektrum autyzmu, ADHD, zaburzeniami lękowymi oraz trudnościami w relacjach rówieśniczych i rodzinnych. Prywatnie jest mamą, pasjonatką jogi i wypraw w Bieszczady.

mgr psychologii Karina Gardeło

Pani Karina jest psycholożką z doświadczeniem w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Jej pasją i misją zawodową jest wspieranie innych w lepszym rozumieniu siebie, własnych emocji i potrzeb, a także w odnajdywaniu skutecznych sposobów radzenia sobie z trudnościami. Dobro i bezpieczeństwo pacjenta stawia zawsze na pierwszym miejscu.

Specjalizuje się we wspieraniu dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi, w szczególności w spektrum autyzmu. Prowadzi również diagnostykę psychologiczną dzieci, młodzieży i dorosłych. Posiada certyfikat uprawniający do stosowania testu inteligencji Stanford-Binet, dzięki czemu może profesjonalnie oceniać funkcjonowanie poznawcze. Jako nauczyciel-psycholog ma pełne przygotowanie pedagogiczne zgodne z wymogami MEN, obejmujące wiedzę dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą. Swoje umiejętności rozwijała w pracy w szkołach, przedszkolach, placówkach społecznych oraz w centrach diagnostyczno-terapeutycznych, gdzie zdobyła bogate doświadczenie w diagnozie i terapii behawioralnej. W pracy kieruje się całościowym podejściem do potrzeb pacjenta, łącząc wiedzę i doświadczenie z empatią oraz otwartością na współpracę. Regularnie współdziała z innymi psychologami, pedagogami, nauczycielami i logopedami, aby zapewnić jak najbardziej kompleksowe wsparcie.

mgr Grażyna Pawłowicz – logopeda, neurologopeda, terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog oraz nauczyciel wczesnej edukacji. Ekspertka z ponad 30-letnim doświadczeniem, której pasją jest wspieranie dzieci w pokonywaniu trudności i odkrywaniu ich potencjału. Od wielu lat pracuje z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, prowadząc terapię oraz inicjując projekty wspierające dzieci z dysleksją, trudnościami w nauce czy niepełnosprawnościami. Jako wicedyrektor szkoły koordynowała liczne działania w ramach programu „Szkoła przyjazna uczniom z dysleksją”, wierząc, że każde dziecko zasługuje na szansę pełnego rozwoju i poczucie akceptacji w środowisku rówieśniczym. W terapii łączy profesjonalizm z empatią i cierpliwością. Wykorzystuje sprawdzone i skuteczne metody, takie jak elementy Metody Krakowskiej, metoda sylabowa czy Metoda Dobrego Startu, dzięki którym dzieci zyskują większą pewność siebie i radość z własnych postępów. Swoje podejście wzbogaca nowoczesnymi rozwiązaniami – od terapii miofunkcjonalnej i neurorehabilitacji, po innowacyjne techniki logopedyczne wspierające prawidłowy rozwój mowy i komunikacji. Jest certyfikowaną użytkowniczką KOLD i KOJD-AFA, absolwentką studiów z logopedii i neurologopedii na Uniwersytecie Gdańskim, pedagogiki specjalnej, terapii pedagogicznej oraz wczesnej edukacji. Stale podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, by móc oferować dzieciom i ich rodzinom skuteczną, kompleksową i nowoczesną pomoc. Prywatnie mama dwóch dorosłych synów, pasjonatka brainologii, podróży i aktywnego stylu życia. Jej misją w pracy terapeutycznej jest nie tylko wspieranie dzieci w rozwoju, ale przede wszystkim budowanie w nich poczucia własnej wartości, które pozostaje z nimi na całe życie.